Magdalena Sekutowska
Magdalena Sekutowska ukończyła University of Michigan (BA) i New York University (MBA) w Stanach Zjednoczonych. Posiada doświadczenie w finansach oraz przygotowywaniu i realizacji inwestycji nieruchomości. Pracowała przy finansowaniu licznych przedsięwzięć w sektorze energetycznym w Ameryce Północnej, w dziale project finance w Credit Suisse Investment Banking. Następnie zajmowała się strukturyzacją i rozwojem projektów hotelowych w Ameryce i na Karaibach w Starwood Hotels & Resorts. Od dziesięciu lat Magdalena Sekutowaka dba o rozwój sieci Hilton w Europe Środkowej i Wschodnie. Obecnie skupia się na rozwoju sieci hoteli Hilton Worldwide w Polsce, Czechach, na Ukrainie i Słowacji.
Panel z udziałem: Magdalena Sekutowska
-
-
13:30 - 14:30
PANEL SIECI HOTELOWYCH: Pod międzynarodową marką w mieście i miejscowości wypoczynkowej
Czy międzynarodowa marka faktycznie daje tę przewagę, która tworzy lojalność i wielokrotne rezerwacje? Nasi eksperci omówią wartość marek dla poszczególnych rynków, kluczowe kryteria wyboru, modele partnerstwa oraz rolę operatorów zewnętrznych. Będziemy dyskutować o tym co wyróżnia nowe marki i dlaczego inwestorzy powinni je wybierać, a w jakich sytuacjach można obyć się bez rozpoznawalnego brandu.
-