Właściciel, prezes, Z-factor

Wojciech Liszka

  • - Magister ekonomii- Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecinskiego. Kierunek: Finanse i Bankowość; Specjalizacja: Zarządzanie Fiansami
  • - Założyciel i Dyrektor Zarządzający firmy Z-Factor zajmującej się badaniami rynku (25 krajów, ponad 100 pracowników). Z rozwiązań analitycznych firmy korzystają największe sieci hotelowe na świecie (Marriott, Hilton, Radisson Hotel Group, Intercontinental Hotel Group, Accor, regionalne biura convention i inne)
  • - Członek Zarządu Utrition Sp. z o.o. / współtwórca rozwiązania dla dietetyków alloweat
  • - Posiada 11 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedaży hotelowej / Radisson Blu w Polsce (Szczecin, Warszawa, Kraków)
  • - Współinicjator i współorganizator charytatywnego biegu biznesowego Poland Business Run
  • - Współzałożyciel i Przewodniczący Rady Biznesu Grupy Uczelni Vistula w Warszawie 2015-2019
  • - Wykładowca na Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie 2012-2022
  • - Wykładowca w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie 2012-2022
  • - Uczestnik projektów badawczych dla: Targów Kielce, Lokalnej Organizacji Turystycznej w Toruniu, Małopolskiej Organizacji Turystycznej oraz Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
  • - Lider zespołu opracowującego strategie działania Lubelskiego Centrum Konferencyjnego oraz Lubelskiego Convention Bureau
  • - Członek zespołu badawczego Poland Meetings Impact (pomiar wpływu przemysłu spotkań na PKB) realizowanego przez Polską Organizację Turystyczną w latach 2015 oraz 2020
  • - 2011-2015 dwukrotnie wybrany jako Prezes MPI Poland
  • - W latach 2008-2011 V-ce Prezes ds. Edukacji MPI Poland
  • - Wyróżniony przez Ministra Sportu i Turystyki odznaką „Zasłużony dla Turystyki”
  • - Nagrodzony w plebiscycie MICE Poland „Osobowość Roku 2010″
  • - Wyróżniony w gronie „40 poniżej 40 roku życia” przez Connect Association Magazine 2018
  • - MPI RISE Award Member of the Year 2018
  • - MP Power Awards 2021 – Jubileuszowy Power Specjalny

Panel z udziałem: Wojciech Liszka

    • 14:00 - 14:45

      Rynek konferencyjny – odbudowywanie potencjału

      Ostatnie 2 lata to okres zdominowany przez turystykę indywidualną. Potencjał tego segmentu powoli słabnie i hotele ponownie poszukują sposobów na dywersyfikację biznesu. Rynek konferencyjny w l półroczu tego roku wzrósł w stosunku do roku ubiegłego ale wciąż daleko mu do wielkości z roku 2019. Spotkania wróciły ale jest ich wciąż mniej niż przed pandemią. Czy i kiedy można liczyć na ich powrót, jakie nowe potrzeby zgłaszane są przez rynek? Czy dynamiczne ceny M&E są już nowym standardem? 

<< powrót